הצגה
שחקן מחפש במה

שחקן פנסיונר בורח מבית אבות  על מנת לנצל הזדמנות בלתי חוזרת להופיע כשחקן מחליף. בינו לבין הקהל נרקמת ידידות נפלאה. העמידה בפני קהל ממלאת אותו שוב בעוצמות של אנרגיות חיוביות וחיוניות מחודשת.
הסיטואציה ההומוריסטית פותחת צוהר אל עולמו האנושי והרגיש של השחקן המבוגר המבקש הכרה והערכה ואינו מוכן לוותר על הזכות להופיע כל עוד כישרונותיו עימו.

Event Image 123gg

תנו לשחקן במה ותראו איך היא מפיחה בו חיים חדשים

כתיבה, בימוי ומשחק: יוסי סגל

יוסי סגל סוחף, מרגש ומצחיק עד דמעות . בהומור ובחן הוא נוגע בלבבות הצעירים והמבוגרים כאחד וממקד את קהלו בדיון חברתי בעל חשיבות רבה

צילום תמונה: יובל סגל

משך הצגה: כ- 60 ד'

** ההצגה זיכתה את יוסי סגל  במענק מטעם קרן יהושע רבינוביץ לאומנויות תל- אביב וקרן התרבות אמריקה ישראל.

חברי אמ"י אשמח להזמינכם להצגת היחיד שלי המשעשעת בנושא להישאר במשחק בגילי "שחקן מחפש במה"ביום ראשון הקרוב 26.11 בשעה 19.00 בצוותא.אין צורך בכרטיס.והתשלום בסוף המופע כמה שרוצים.הכניסה באמצעות הקישור המצורף.

אשכולות | החברה לזכויות מבצעים

תפקידה של אשכולות לייצג את כל בעלי זכויות – המבצעים בישראל, בניהול משא ומתן על גובה התמלוגים – עבור כל הביצועים המשודרים, לגבות אותם מכל גוף שמעוניין לשדר/להשמיע/ולהציג את ביצועיהם ולחלק אותם לכל האמנים הזכאים.

כיצד היא פועלת?
על-ידי חתימה על "כתב העברת זכויות" מעביר השחקן את זכויות המבצעים שלו ל"אשכולות" ובכך מעניק לה כוח במקרה של תביעות שהיא תובעת בבית המשפט. בנוסף, במקרה שהמפיק ידרוש מן האמן להעביר אליו את זכויותיו, יוכל האמן לסרב ולומר שהזכויות הועברו כבר ל-"אשכולות". אשכולות חותמת על הסכמים עם גופי השידור השונים בהם היא מאשרת את השימוש בביצועים תמורת סכום כולל שנתי שיחולק בין כל האמנים שנעשה שימוש בביצועיהם.

צרו קשר
אשכולות | החברה לזכויות מבצעים של אמני ישראל בע"מ
אבן גבירול 30, תל-אביב 64078
טל. 03-5253737 פקס. 03-5285169
Email: eshkolot@eshkolot.co.il
בקרו באתר "אשכולות"
Web: http://www.eshkolot.co.il

לוגו אשכולות

לקבלת תמלוגים אנו ממליצים להיכנס לאתר אשכולות למידע והצטרפות

אנחנו כאן עבורכם

Keren Eshkolot Logo

קרן אשכולות לעזרה הדדית הינה יוזמה של אשכולות וזאת מתוך מטרה לסייע כלכלית, במידת האפשר, לאמנים מבצעים בישראל הזקוקים

דילוג לתוכן